Livechat
Producenci

playboy

BAŚNIOBÓR 1-8 B MULL GWIAZDA PLAGA TAJEMNICA KLUCZ STRAZ 2945 STRON

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 189,99 zł 189.99
ilość zestaw
Zyskujesz 15 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 3
Producent: WYDAWCA
Kod produktu: E9D5-947CD

Opis

BAŚNIOBÓR ZESTAW 8 KSIĄŻEK 

 

1.BASNIOBÓR 1.

Kendra i Seth mają spędzić wakacje u dziadka. Nie są tym zachwyceni. Dziadek wita ich całą serią zakazów i przestróg. Okazuje się jednak, że ten dziwny staruszek pełni bardzo ważną funkcję - jest strażnikiem niezwykłej krainy, Baśnioboru. Przez wieki Baśniobór był schronieniem czarodziejskich istot, żyjących według pradawnych reguł. Do dziś zamieszkują go w zgodzie zachłanne trolle, figlarne satyry, zgryźliwe czarownice, psotne chochliki i zazdrosne wróżki. Dzieci wcale nie zamierzają słuchać dziadka, który zabrania im zbliżać się do lasu. Nie wiedzą, że łamiąc zakaz, uwolnią siły zła, którym będzie trzeba stawić czoło. By uratować rodzinę, Baśniobór, a może nawet cały świat, Kendrze przyjdzie uczynić to, czego zawsze obawiała się najbardziej...

2.BASNIOBÓR 2 GWIAZDA WIECZORNA WSCHODZI

Nad Baśnioborem zbierają się czarne chmury. Bractwo Gwiazdy Wieczornej zrobi wszystko, by znaleźć pewien niezwykły przedmiot ukryty w ciemnej kniei i uwolnić potężną czarną magię, drzemiącą od wieków… Kendra i Seth, którzy już raz uratowali rezerwat, teraz muszą się zmierzyć z najstraszliwszą tajemnicą Baśnioboru. Jakikolwiek fałszywy ruch może zdradzić kryjówkę satyrów i nimf, ale przede wszystkim sprowadzić niebezpieczeństwo na całą ludzkość. Co czai się w mrocznych zakątkach rezerwatu? Jak rozumieć enigmatyczne wskazówki Sfinksa? Czas ucieka, Gwiazda Wieczorna nie zasypia, a za bramą Baśnioboru na Setha i Kendrę czeka kolejna przygoda ich życia.

3.BASNIOBÓR 3 PLAGA CIENI

Seth, wbrew woli dziadka, znów sprzedaje satyrom baterie. Podczas nielegalnych interesów wpada na ślad dziwnej plagi: istoty światła przemieniają się w stworzenia ciemności. Zaraza zatacza coraz szersze kręgi, dotyka nawet najbardziej pokojowych gatunków. Przerażone istoty zbierają się w najlepiej chronionych rejonach lasu. Opiekunowie rezerwatu nie wiedzą, co robić, by zapobiec pladze. Próbują odkryć przyczynę tajemniczych wydarzeń. Tymczasem Kendra dołącza do Rycerzy Świtu i wraz z innymi członkami bractwa wyrusza na niebezpieczną misję: trzeba odnaleźć kolejny artefakt, zanim uda się to Stowarzyszeniu Gwiazdy Wieczornej. Rozpoczyna się wyścig z czasem, którego stawką są losy jednego z rezerwatów

. 4.BASNIOBÓR 4 TAJEMNICA SMOCZEGO AZYLU

IV część bestsellerowego cyklu! Kolejne przygody całkiem zwykłego rodzeństwa w niezwykłym Baśnioborze! Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej nie cofnie się przed niczym, żeby zdobyć wszystkie artefakty otwierające więzienie demonów. Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Choinka, prezenty i nareszcie wolne od szkoły! W tym roku Kendra i Seth z pewnością nie będą się nudzić podczas świątecznego obiadu z rodziną... Z Dziennika sekretów Pattona Burgessa Kendra dowiaduje się, gdzie został ukryty klucz do skarbca zawierającego kolejny artefakt. Aby go odnaleźć, Rycerze Świtu muszą dostać się do smoczego azylu - Gadziej Opoki - i pokonać wszystkie niebezpieczeństwa na drodze do Smoczej Świątyni. Przed rozpoczęciem wyprawy trzeba jednak zdobyć pierwszy róg jednorożca gorliwie strzeżony przez centaurów. Kto byłby gotów podjąć się tego zadania? Cóż, chyba nie ma zbyt wielu chętnych... Zaraz, zaraz, a gdzie znów podział się Seth? Porwanie, śmiertelnie groźna misja, sobowtór, zdrady... Jakie jeszcze wyzwania czekają bohaterskie rodzeństwo? Dowiesz się, jeśli tylko odważysz się przekroczyć bramę smoczego azylu! 

5.BASNIOBÓR 5 KLUCZE DO WIĘZIENIA DEMONÓW

Dzięki Zzyzxowi, więzieniu demonów, w którym zamknięto niezliczone hordy najpotężniejszych istot ciemności, świat od tysiącleci był bezpieczny. Teraz jednak Sfinks, przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej, jest od krok od zebrania wszystkich pięciu kluczy-artefaktów. Jeśli wiezienie zostanie otwarte, cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują ostatnią, desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Tym razem muszą podróżować po całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące artefakty i uratować kilkoro Wiecznych, których śmierć to warunek oswobodzenia demonów. Jeśli im się nie powiedzie, pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z uwolnionymi bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świata?

6.BASNIOBÓR 6 SMOCZA STRAZ

Długo oczekiwana kontynuacja bestsellerowego Baśnioboru. Po pokonaniu demonów następuje pozorny pokój. Tymczasem król smoków ma dość zamknięcia w azylu, podburza do walki swoich poddanych i chce przejąć władzę nad światem. Najpierw jednak musi zdobyć władzę we własnym więzieniu, w czym konsekwentnie będzie próbować mu przeszkodzić Kendra i Seth. Czy smokom uda się przejąć władzę nad światem?

7.PRZEWODNIK OPIEKUNA BASNIOBÓR

Pozycja obowiązkowa dla fanów Baśnioboru! Bogato ilustrowany przewodnik po świecie Baśnioboru. Przepiękne ilustracje, opisy czarodziejskich istot i sposobów postępowania z nimi.

8.KSIĄGA WYOBRAŹNI

Przejdź przez taurański labirynt, przygotuj deser skrzata, zrób swój eliksir. Wcielaj się w role postaci Baśnioboru, rozwijaj wyobraźnię, myśl i baw się dobrze. Stań się współautorem księgi w parze z samym Brandonem Mull’em, tworząc swój własny, wraz z każdą stroną nabierający duszy, egzemplarz. Tylko tutaj możesz udawać Hugona, zrobić swojego Raxtusa czy podejrzeć przepis na zupę ogrzycy. Brzmi ciekawie? Świat magicznych rezerwatów już na Ciebie czeka. Przygotuj ołówek, bez tego ani rusz. Na wstępie napisz swoje imię… Oklepane? Niekoniecznie. Zrób to na 10 różnych sposobów i już podpowiadam, że bez kreatywności i dobrych chęci się nie obejdzie. Je również trzeba zabrać sięgając po tę książkę. Przydadzą się także kredki, kostki i woskowa świeczka. Świeczka? Dokładnie tak, bo przecież dobra zabawa wymaga czasami odrobiny dziwactw i oryginalności. Natraficie tutaj na zadania absurdalne, ale śmieszne. Na te wymagające myślenia, ale i pracy rąk. We wszystkich chodzi jednak przecież o dobrą zabawę, a tę fani fantastycznej serii mają zapewnioną. Od kolorowania, po pisanie. Od treningu spostrzegawczości, po orgiami. Jest i prawie poważny list, są zagadki i cytaty. Przekrój rozmaitych zadań w jednej, nieobszernej publikacji. Chociaż książka dedykowana jest głównie fanom serii Baśniobór i co do tego nie mam żadnych wątpliwości, większość magicznych poleceń byłby w stanie wykonać także młody amator, który dotąd nie miał okazji posmakować prozy Brandona Mull’a. To czyni publikację bardziej przystępną i uniwersalną, więc jeśli macie ochotę na chwilę magicznego szaleństwa lub szukacie prezentu dla kogoś, kto lubi zabawić się u boku „książki do pisania”, weźcie pod uwagę ten tytuł.

 

POSIADAMY TAKŻE INNE KSIĄŻKI BRANDONA MULLA 

 

 

 

Opinie o produkcie (0)

GGG
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl