Livechat
Producenci

playboy

HARVARD BUSINESS REVIEW PODRĘCZNIK LIDERA WYWIERAJ WPŁYW INSPIRUJ SWOJĄ ORGANIZACJĘ I REALIZUJ KOLEJNE CELE

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 33,99 zł 33.99
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: WYDAWCA
Kod produktu: 1F00-3787E

Opis

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje.

I jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie. W Harvard Business Review.

Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:

zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera,

pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,

szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.

KSIĄŻKA DOSTĘPNA OD 2019-04-02

Opinie o produkcie (0)

GGG
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl